مدیریت


سرپرست كتابخانه

دكتر حمید احمدی

 

گروه علم اطلاعات و دانش شناسی

پست الكترونيكي: hamid_ahmadi@razi.ac.ir

آدرس وب سايت:


رزومه پژوهشی 

 

 

مهم‌ترین وظایف مدیر کتابخانه مرکزی عبارتنداز:         

  • شنایی کامل با وظایف و اهداف کتابخانه
  • تماس و مطالعه دائم در امور مربوط به کتاب و کتابداری جهت پیشبرد هدفهای کتابخانه
  • بررسی و ارزشیابی برنامههای جاری و آتی پیشنهادی کتابخانه
  • پیش بینی بودجه سالانه مورد نیاز کتابخانه ها در جهت تحقق برنامه ها
  • ارزشیابی کمی و کیفی کارکنان کتابخانه
  • تعیین شرح وظایف یک یک کارمندان کتابخانه مرکزی و تقسیم کار بین آنان
  • دریافت گزارش مستمر کار از کارمندان کتابخانه
  • شرکت در جلسات اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی
  • تعیین اولویت های مختلف بین کتابخانه ها
  • امضای مکاتبات در بخش های اطلاعات گیری و اطلاع رسانی در زمینه کتاب و کتابخانه با مسئولان، سازمان ها و مؤسسات مرتبط
  • مکاتبات با سازمان ها و مؤسسات به منظور اطلاع یابی در حوزه کتاب و اطلاع رسانی به هنگام آن به دستگاه متبوع
  • سرپرستی طرح های پژوهشی کتابخانه
  • مصاحبه با داوطلبان استخدام برای مشاغل مناسب کتابخانه ها
  • پیشنهاد در مورد تشویقات، ترفیعات و ... کارمندان و هر نوع امور مربوط
  • بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزاتی کتابخانه ها و پیشنهاد آن به معاونت پژوهشی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی
  • انجام سایر فعالیت ها و و ظایف متداول
تمام حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پیام مشرق و نرم افزار کتابخانه 2.0 ثنا محفوظ می باشد.